loading...

automation

بازدید : 58
چهارشنبه 8 تير 1401 زمان : 11:16


توسط آرون بلاک، اتوماسیون القایی
در 27 جولای 2021
5 دلیل برای اینکه جرقه زنی آینده صنعت غذا و نوشیدنی است

در دنیای امروز، اتوماسیون یک ضرورت برای همه تولیدکنندگان است. تولیدکنندگان مواد غذایی و نوشیدنی به ویژه با چالش‌های زیادی روبرو هستند که سرمایه‌گذاری در اتوماسیون و کنترل نظارتی را برای ماندن در رقابت ضروری می‌سازد. بازار به طور ناگهانی و اغلب تغییر می کند: دستور العمل ها باید دوباره فرموله شوند تا با روندهای رژیم غذایی مطابقت داشته باشند، تقاضای ثابت برای بسته بندی های نوآورانه برای جذب مشتریان جدید، و تنوع فصلی نیازهای تولید، همه عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

فراتر از مقررات FDA و FSMA، تولیدکنندگان باید طبقه بندی و جداسازی آلرژن ها را در طول فرمولاسیون و تمیز کردن تجهیزات نیز در نظر بگیرند، فرآیندی که منعکس کننده الزامات صنعت داروسازی است. روشی که ما برای مدت طولانی کارها را انجام می‌دهیم بر اساس تجربه دارویی ما و دیدن اینکه چگونه مواد غذایی و دارویی شبیه به نزدیک‌تر شدن و نزدیک‌تر شدن هستند، است. از نظر راه حل اتوماسیون، به نظر ما یکسان خواهد بود. مهم نیست که غذا باشد یا دارو.» جان پاراگا از ECS Solutions می گوید. به زبان ساده، قابلیت همکاری ناکافی می تواند هم سلامت عمومی و هم نتایج یک سازمان را به خطر بیندازد.

با افزایش محدودیت های ایمنی و نیاز به فاصله گذاری اجتماعی به دلیل COVID-19، اتوماسیون برای حفظ سطح تولید و در عین حال ایمن نگه داشتن کارکنان ضروری شده است. اما حتی بدون همه‌گیری، اتوماسیون به وضوح آینده صنعت غذا و نوشیدنی است. همانطور که یکی از مدیران یک کارخانه فرآوری گوشت به ProFood World گفت: "در 20 سال آینده، کارخانه ما 100٪ خودکار و IIoT مستقر و فعال خواهد شد." با نرم افزار مناسب، می تواند بسیار سریعتر از این باشد.

بسیاری از موفق ترین تولیدکنندگان مواد غذایی و نوشیدنی از سیستم جرقه زنی توسط اتوماسیون القایی برای کمک به تحول دیجیتال و اجرای فناوری Industry 4.0 استفاده می کنند. با طراحی مدولار Ignition و برنامه های کاربردی بی شمار - SCADA، HMI، IIoT، MQTT، تاریخدان، MES - به قول پاراگا، به راحتی می توان «مشکلات را شناسایی کرد، راه حلی ارائه کرد، آن را توجیه کرد و ارائه کرد».

داده و دید
دلیل شماره 1: داده ها و قابلیت مشاهده
جمع‌آوری داده‌ها و دید کف کارخانه برای تولیدکنندگان بسیار ارزشمند است. انسان‌هایی که مجهز به تخته‌های سفید و صفحات گسترده اکسل هستند، هرگز در جمع‌آوری داده‌ها با رایانه مطابقت نخواهند کرد، بسیار کمتر برای فرآیندهایی که به هزاران برچسب نیاز دارند. احتراق مقادیر بی‌سابقه‌ای داده را جمع‌آوری می‌کند که می‌توان آن‌ها را ذخیره کرد و به راحتی به اشتراک گذاشت. ما ابزاری برای به دست آوردن اطلاعات داریم، ابزاری برای نمایش آن‌ها، ابزاری برای تجزیه و تحلیل آن‌ها داریم. و Ignition به ما این امکان را می دهد که این کار را راحت تر از سایر پلتفرم ها انجام دهیم.

Ignition به چوبانی، صاحب بزرگترین کارخانه تولید ماست در جهان، دسترسی به داده های بیشتری را برای مدیران و تکنسین ها نسبت به قبل فراهم کرده است. چوبانی با مشاهده لحظه به لحظه اعداد تولید بلادرنگ، اکنون تجسم کاملی از کف کارخانه دارد که فوراً از هر بخشی از شبکه قابل دسترسی است.

این مزیتی است که آبجوسازی های صنایع دستی در شرکت تولید آبجوسازی MadTree نیز از آن قدردانی می کنند. با استفاده از سیستم جرقه زنی، MadTree می تواند تمام عملیات را از هر مکانی از طریق یک رابط یکپارچه نظارت کند. ترنت لزلی، مدیر کیفیت در MadTree، گفت: "توانایی ترکیب پایگاه داده رابطه‌ای با اسکریپت‌نویسی پایتون، و داشتن رابطی برای افراد دیگر که واقعاً آن اطلاعات را مشاهده کنند - نه فقط من - بسیار عالی بود."

برای برخی از شرکت ها، تجزیه و تحلیل بلادرنگ مدت ها یک رویا بود. SugarCreek، که بزرگترین عملیات آشپزی در ایالات متحده را اجرا می کند، قبلاً با جمع آوری داده ها دست و پنجه نرم می کرد و اغلب بر اساس اطلاعات یک روزه تصمیم می گرفت. اکنون با احتراق، داده ها فوراً در دسترس هستند و بسیار قابل اجرا هستند. اد رودن، مدیر اطلاعات SugarCreek، گفت: این دنیای متفاوتی است.

بهره وری
دلیل شماره 2: کارایی
این مقدار داده مهم نیست، مهم این است که چه کاری می توان با آن انجام داد. با استفاده از سیستم جرقه زنی، شرکت ها می توانند فرآیندهای خود را بهتر تجزیه و تحلیل کنند، کارایی را افزایش داده و عملیات را ساده تر کنند. به کل فرآیند خود، اکوسیستم خود نگاه کنید، ببینید اطلاعات از سیستم سازمانی ERP شما، سفارشات شما چگونه می‌رود، ببینید چگونه مواد را ذخیره می‌کنید، ببینید چقدر در بالادست می‌توانیم فعالیت‌ها را ردیابی کنیم و چیزها را از لحظه ورود کامیون به دروازه شما تا زمانی که محصول گیاه را ترک می کند. "به جای کارایی کلی تجهیزات، کارایی کلی فرآیند بیشتر است."

با احتراق، تولیدکنندگان می‌توانند عملیات را تنظیم کنند، فرآیندهای پرداخت بالا را کشف کنند و آنها را بهبود بخشند. تیم متنی از ECS Solutions گفت: «اگر می‌توانید این یک کار گران‌قیمت را بهتر انجام دهید، می‌توانید در هزینه‌های زیادی صرفه‌جویی کنید. به عنوان مثال، SugarCreek از Ignition برای محاسبه وزن بهینه محصولات خود استفاده کرد و در نتیجه سود را افزایش داد و در عین حال ضایعات را کاهش داد.

نوشیدنی های آریزونا -

که کارخانه جدید خود را در نوامبر 2019 افتتاح کرد و ظرفیت تولید حدود 60 میلیون نوشیدنی در سال را داشت - به جای اجرای موازی این دو، از Ignition برای اجرای یک راه حل دسته ای سفارشی به عنوان بخشی از سیستم SCADA خود استفاده کرد. این ترکیب به AriZona این توانایی را داد که بچینگ به‌موقع را به کار ببندد، در نتیجه فرآیندها را صاف کرده و به حفظ قیمت معروف 99 سنت برای قوطی‌های 23 اونسی خود کمک می‌کند.

ادغام پایگاه داده Ignition توزیع دستی اطلاعات را حذف می کند، در زمان صرفه جویی می کند و ارتباطات را در سراسر کارخانه بهبود می بخشد. اغلب، شرکت ها زمان زیادی را هدر می دهند تا داده ها را از طریق اسناد مکتوب، ایمیل یا تماس های تلفنی به افراد مناسب تحویل دهند. با متمرکز کردن ذخیره سازی داده ها، هیچ کس مجبور نیست نوبت خود را صبر کند، آنها به سادگی اطلاعات مورد نیاز خود را در اختیار دارند.

در مورد آن، ماژول چشم انداز احتراق اولین راه حل اسکادا واقعاً برای موبایل است که به طور بومی Ignition را از تبلت ها و تلفن های همراه اجرا می کند. هم AriZona و هم Chobani از Perspective به عنوان راهی برای ردیابی تمام داده‌های OEE، خرابی و KPI تمجید کرده‌اند. این قابلیت موبایل محیطی پویا ایجاد می کند که در آن مدیران و تکنسین ها می توانند از گردش کار موثرتری استفاده کنند.

انعطاف پذیری، مجوز نامحدود، و سفارشی سازی
دلیل شماره 3: انعطاف پذیری، مجوز نامحدود، و سفارشی سازی
تولیدکنندگان مواد غذایی و نوشیدنی باید برای پاسخگویی به تقاضای نوسان (و پیشی گرفتن از) انعطاف پذیر باشند، که به معنای توانایی تنظیم دستور العمل ها و فرآیندها در یک لحظه است. انجام تغییرات در سیستم جرقه زنی سریع و آسان است. کریگ لنگالز، مدیر بهبود مستمر SugarCreek، گفت: «به طور کلی، دن [استاوفت، مدیر OT SugarCreek] حدود 10 ثانیه طول می کشد تا تغییراتی را که من درخواست می کنم انجام دهد. معمولاً درست در محل، روبروی ما است.»

انعطاف پذیری Ignition به سفارشی سازی HMI نیز گسترش می یابد. فراتر از انتخاب ساده انواع داده ها و گرافیک، Ignition امکان ایجاد رابط های منحصر به فرد HMI را فراهم می کند، حتی برای بخش های تخصصی یک مرکز که به نماهای غیر استاندارد نیاز دارند. Trevor Bell، مهندس اتوماسیون Chobani، گفت: «اشتعال، انجام یک سناریوی یکباره مانند آن را واقعا مقرون به صرفه می کند.

یکی از ویژگی های تعیین کننده Ignition مدل مجوز نامحدود آن است. مفهوم به همان اندازه که به نظر می رسد ساده است: یک مجوز امکان دسترسی نامحدود به مشتریان، دستگاه ها، صفحه نمایش ها، برچسب ها و موارد دیگر را می دهد. به عنوان مثال، MadTree از این مدل مجوز برای گسترش مداوم استفاده کرد، HMI که برای رشد سریع شرکت حیاتی بوده است. علاوه بر این، Chobani از مجوز نامحدود Ignition استفاده کرده است تا جلوتر از تقاضای فزاینده بماند، و این آزادی را می دهد که به تعداد مشتریان در مکان های مورد نیاز اضافه کند.

بخشی از چیزی که Ignition را منعطف می کند این است که بر روی زبان های برنامه نویسی منبع باز اجرا می شود و در ارتباط با نرم افزارهای اختصاصی کار می کند. آلن تابز، مدیر محصول Bosch Rexroth در این مقاله پردازش مواد غذایی گفت: "پروتکل های منبع باز تنها نوع موجود هستند که در 99٪ از برنامه ها قابل اجرا هستند."

در اصل، Ignition می تواند به عنوان پلی بین انواع پایگاه داده ها و ماشین ها عمل کند. Orva، یک تولید کننده نان و سایر محصولات پخته شده ایتالیایی، طی سال ها ناوگان متنوعی از سخت افزارهای تخصصی را ساخته و به دست آورده است که هر کدام مشخصات خاص خود را دارند. سیستم جرقه زنی به Orva اجازه داد تا کل سیستم شبکه ناهمگن خود را بر روی یک پلت فرم واحد، شامل هشت خط تولید در دو تأسیسات مجزا، اجرا کند.

سهولت استفاده و آموزش
دلیل شماره 4: سهولت استفاده و آموزش
طبق نظرسنجی‌های اخیر از تولیدکنندگان مواد غذایی و نوشیدنی، دلیل شماره یک عدم خودکارسازی، عدم وجود نیروی کار خوب آموزش دیده بوده است. سیستم جرقه زنی این مشکل را نه تنها با یادگیری آسان، بلکه شامل آزمایشات رایگان، آموزش و ابزارهایی برای کمک به کاربران برای شروع ساخت و کار در چند دقیقه می کند. «با Ignition، آنلاین شوید، تمام آموزش‌هایی را که می‌خواهید دانلود کنید، رایگان. محصول را دانلود کنید، آن را رایگان نصب کنید، در صورت تمایل آن را اجرا کنید، رایگان. این تفاوت بزرگی از نظر توانایی افراد برای یادگیری یک سیستم ایجاد می کند.

SugarCreek در ابتدا زمانی با Ignition معرفی شد که مدیر فناوری عملیات آنها، Dan Stauft، در مورد پلتفرم کنجکاو شد و نسخه آزمایشی رایگان آن را دانلود کرد. Stauft توانست یک مدل بسازد و قابلیت‌های سیستم را قبل از هر خریدی به تیم مدیریت ارائه دهد (همه "بدون مطالعه راهنما" با اعتراف خودش). از آن زمان به بعد، SugarCreek به طور کلی Ignition را بصری و آسان برای استفاده یافت.

در واقع راه های مختلفی برای آشنایی با Ignition وجود دارد. فراتر از نسخه آزمایشی، دانشگاه القایی نیز وجود دارد، یک پلت فرم یادگیری دیجیتالی که شامل صدها فیلم آموزشی رایگان است. Kyle Lehman، مهندس کنترل در ThermalTech Engineering می‌گوید: «اجرای جرقه‌زنی بسیار آسان است، برنامه‌ریزی برای آن آسان است، و بصری است. و اتوماسیون القایی آموزش عالی، رایگان و آنلاین را برای هر کسی که می‌خواهد یاد بگیرد چگونه از آن استفاده کند، ارائه می‌کند.

HMI DELTA علاوه بر این، با انتشار Ignition 8.1، عملکرد جدید Quick Start ساخته شده است که آموزش های ساده و خودکار را ارائه می دهد.

تنظیمات tic برای کمک به کاربران جدید برای درک بهتر و تجسم امکانات پلت فرم. متنی گفت: «با جرقه زنی، گفتن این که «یک روز به من بدهید و من به شما نشان خواهم داد» بسیار آسان است.

هنگامی که کاربران با Ignition راحت باشند، هنوز ابزارهای زیادی برای آسان کردن ایجاد پروژه وجود دارد. ویژگی هایی مانند سیستم مدیریت قالب قوی باعث صرفه جویی در زمان در توسعه و پیاده سازی می شود و روند خسته کننده بازسازی دارایی ها را حذف می کند. Lehman گفت: «این واقعیت که من می‌توانم از یک الگو استفاده کنم و آن را در بسیاری از پروژه‌های مختلف به کار ببرم، زمان زیادی را برای من، برای مشتریانم و برای MadTree صرفه‌جویی می‌کند. «قابلیت‌های مدیریت قالب در Ignition به ما این امکان را می‌دهد که الگوها را بین مشاغل، بین پروژه‌ها و حتی بین مناطق مختلف یک تسهیلات اعمال کنیم. آنها به ما اجازه می‌دهند که قابل تکرار و پیش‌بینی باشیم.»

شرکت
دلیل شماره 5: شرکت
با گسترش دامنه از کف کارخانه، Ignition مزایای بالقوه ای را برای کل سازمان ارائه می دهد. چوبانی در هر سه تاسیسات خود Ignition را پیاده سازی کرد و کل شرکت را از سطح تولید تا سطح اجرایی متصل کرد که در دوران همه گیری بسیار ارزشمند بوده است. هیو رودی، معاون مهندسی جهانی و مدیریت پروژه در Chobani، به ProFood World گفت: «وقتی وارد سیستم احتراق خود می‌شوم، می‌توانم نیویورک، آبشار دوقلو [آیداهو] و استرالیا را در هر لحظه از زمان ببینم. هنگامی که ما سیستم Ignition را به عنوان یکی از پلتفرم های سازمانی خود در نظر گرفتیم، همه چیز از نقطه نظر عملیاتی به طور تصاعدی در سراسر صفحه بهبود یافته است.

احتراق نیز نیازی به تعمیر کامل کف تولید ندارد. به دلیل طراحی قابل انطباق، Ignition می تواند کل کارخانه یا فقط یک فرآیند واحد را اجرا کند. SugarCreek از نیم دهه پیش شروع به استفاده از Ignition کرد و به طور مداوم نقش پلت فرم را در عملیات شش کارخانه تولید مواد غذایی خود گسترش داده است. Ignition همچنین به SugarCreek اجازه داده است تا داده های عملیاتی جامع را با مشتریان به اشتراک بگذارد، کاری که هیچ کس دیگری در صنعت گوشت قادر به انجام آن نیست.

یکی از فشارهای بزرگ در تولید و جمع آوری داده ها، همگرایی فناوری های عملیاتی و اطلاعاتی است. جرقه زنی نه تنها OT را به فناوری اطلاعات متصل می کند، بلکه کسب و کار و تولید را ادغام می کند و شرکت را در کل متحد می کند. رودی گفت: «این خیلی به دیجیتالی شدن یا دستگاه های IIoT مربوط نمی شود. "مولفه تحول آفرین یک طراحی سازمانی است که کاربر فناوری را توانمند می کند. اتصال کارخانه‌ها به این معنی است که به مردم اجازه می‌دهیم ببینند چه اتفاقی در حال رخ دادن است.»

با احتراق شروع کنید
با احتراق شروع کنید
باید تکرار شود: اتوماسیون آینده صنعت غذا و نوشیدنی است و هیچ پلتفرمی وجود ندارد که بتواند با توانایی Ignition برای تغییر دیجیتالی یک سازمان برابری کند. تاد پیو، مدیر فناوری اطلاعات SugarCreek، به سادگی بیان کرد: «ما چیزی را پیدا نکردیم که Ignition نتواند روی زمین کارخانه از عهده آن برآید.

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه جرقه زن می تواند برای شرکت شما مفید باشد؟ ویژگی Find an Integrator's Inductive Automation یا صفحه محصول Ignition ما را کاوش کنید تا با استفاده از فناوری اتوماسیون پیشرفته، کارخانه خود را تغییر دهید.

سوئیچ‌های کنترل‌شده نور فراوان هستند و با قیمت 10 یورو یا بیشتر به فروش می‌رسند، اما اکثر آنها در منطقه گرگ و میش وضعیت خود را تغییر می‌دهند. گاهی اوقات برنامه ها نیاز به دقت بهتر و کنترل بیشتری نسبت به این سوئیچ های ارزان قیمت دارند. آیا به کنترل نور با دقت لوکس نیاز دارید؟ اگر چنین است، این پروژه برای شماست.


توسط آرون بلاک، اتوماسیون القایی
در 27 جولای 2021
5 دلیل برای اینکه جرقه زنی آینده صنعت غذا و نوشیدنی است

در دنیای امروز، اتوماسیون یک ضرورت برای همه تولیدکنندگان است. تولیدکنندگان مواد غذایی و نوشیدنی به ویژه با چالش‌های زیادی روبرو هستند که سرمایه‌گذاری در اتوماسیون و کنترل نظارتی را برای ماندن در رقابت ضروری می‌سازد. بازار به طور ناگهانی و اغلب تغییر می کند: دستور العمل ها باید دوباره فرموله شوند تا با روندهای رژیم غذایی مطابقت داشته باشند، تقاضای ثابت برای بسته بندی های نوآورانه برای جذب مشتریان جدید، و تنوع فصلی نیازهای تولید، همه عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

فراتر از مقررات FDA و FSMA، تولیدکنندگان باید طبقه بندی و جداسازی آلرژن ها را در طول فرمولاسیون و تمیز کردن تجهیزات نیز در نظر بگیرند، فرآیندی که منعکس کننده الزامات صنعت داروسازی است. روشی که ما برای مدت طولانی کارها را انجام می‌دهیم بر اساس تجربه دارویی ما و دیدن اینکه چگونه مواد غذایی و دارویی شبیه به نزدیک‌تر شدن و نزدیک‌تر شدن هستند، است. از نظر راه حل اتوماسیون، به نظر ما یکسان خواهد بود. مهم نیست که غذا باشد یا دارو.» جان پاراگا از ECS Solutions می گوید. به زبان ساده، قابلیت همکاری ناکافی می تواند هم سلامت عمومی و هم نتایج یک سازمان را به خطر بیندازد.

با افزایش محدودیت های ایمنی و نیاز به فاصله گذاری اجتماعی به دلیل COVID-19، اتوماسیون برای حفظ سطح تولید و در عین حال ایمن نگه داشتن کارکنان ضروری شده است. اما حتی بدون همه‌گیری، اتوماسیون به وضوح آینده صنعت غذا و نوشیدنی است. همانطور که یکی از مدیران یک کارخانه فرآوری گوشت به ProFood World گفت: "در 20 سال آینده، کارخانه ما 100٪ خودکار و IIoT مستقر و فعال خواهد شد." با نرم افزار مناسب، می تواند بسیار سریعتر از این باشد.

بسیاری از موفق ترین تولیدکنندگان مواد غذایی و نوشیدنی از سیستم جرقه زنی توسط اتوماسیون القایی برای کمک به تحول دیجیتال و اجرای فناوری Industry 4.0 استفاده می کنند. با طراحی مدولار Ignition و برنامه های کاربردی بی شمار - SCADA، HMI، IIoT، MQTT، تاریخدان، MES - به قول پاراگا، به راحتی می توان «مشکلات را شناسایی کرد، راه حلی ارائه کرد، آن را توجیه کرد و ارائه کرد».

داده و دید
دلیل شماره 1: داده ها و قابلیت مشاهده
جمع‌آوری داده‌ها و دید کف کارخانه برای تولیدکنندگان بسیار ارزشمند است. انسان‌هایی که مجهز به تخته‌های سفید و صفحات گسترده اکسل هستند، هرگز در جمع‌آوری داده‌ها با رایانه مطابقت نخواهند کرد، بسیار کمتر برای فرآیندهایی که به هزاران برچسب نیاز دارند. احتراق مقادیر بی‌سابقه‌ای داده را جمع‌آوری می‌کند که می‌توان آن‌ها را ذخیره کرد و به راحتی به اشتراک گذاشت. ما ابزاری برای به دست آوردن اطلاعات داریم، ابزاری برای نمایش آن‌ها، ابزاری برای تجزیه و تحلیل آن‌ها داریم. و Ignition به ما این امکان را می دهد که این کار را راحت تر از سایر پلتفرم ها انجام دهیم.

Ignition به چوبانی، صاحب بزرگترین کارخانه تولید ماست در جهان، دسترسی به داده های بیشتری را برای مدیران و تکنسین ها نسبت به قبل فراهم کرده است. چوبانی با مشاهده لحظه به لحظه اعداد تولید بلادرنگ، اکنون تجسم کاملی از کف کارخانه دارد که فوراً از هر بخشی از شبکه قابل دسترسی است.

این مزیتی است که آبجوسازی های صنایع دستی در شرکت تولید آبجوسازی MadTree نیز از آن قدردانی می کنند. با استفاده از سیستم جرقه زنی، MadTree می تواند تمام عملیات را از هر مکانی از طریق یک رابط یکپارچه نظارت کند. ترنت لزلی، مدیر کیفیت در MadTree، گفت: "توانایی ترکیب پایگاه داده رابطه‌ای با اسکریپت‌نویسی پایتون، و داشتن رابطی برای افراد دیگر که واقعاً آن اطلاعات را مشاهده کنند - نه فقط من - بسیار عالی بود."

برای برخی از شرکت ها، تجزیه و تحلیل بلادرنگ مدت ها یک رویا بود. SugarCreek، که بزرگترین عملیات آشپزی در ایالات متحده را اجرا می کند، قبلاً با جمع آوری داده ها دست و پنجه نرم می کرد و اغلب بر اساس اطلاعات یک روزه تصمیم می گرفت. اکنون با احتراق، داده ها فوراً در دسترس هستند و بسیار قابل اجرا هستند. اد رودن، مدیر اطلاعات SugarCreek، گفت: این دنیای متفاوتی است.

بهره وری
دلیل شماره 2: کارایی
این مقدار داده مهم نیست، مهم این است که چه کاری می توان با آن انجام داد. با استفاده از سیستم جرقه زنی، شرکت ها می توانند فرآیندهای خود را بهتر تجزیه و تحلیل کنند، کارایی را افزایش داده و عملیات را ساده تر کنند. به کل فرآیند خود، اکوسیستم خود نگاه کنید، ببینید اطلاعات از سیستم سازمانی ERP شما، سفارشات شما چگونه می‌رود، ببینید چگونه مواد را ذخیره می‌کنید، ببینید چقدر در بالادست می‌توانیم فعالیت‌ها را ردیابی کنیم و چیزها را از لحظه ورود کامیون به دروازه شما تا زمانی که محصول گیاه را ترک می کند. "به جای کارایی کلی تجهیزات، کارایی کلی فرآیند بیشتر است."

با احتراق، تولیدکنندگان می‌توانند عملیات را تنظیم کنند، فرآیندهای پرداخت بالا را کشف کنند و آنها را بهبود بخشند. تیم متنی از ECS Solutions گفت: «اگر می‌توانید این یک کار گران‌قیمت را بهتر انجام دهید، می‌توانید در هزینه‌های زیادی صرفه‌جویی کنید. به عنوان مثال، SugarCreek از Ignition برای محاسبه وزن بهینه محصولات خود استفاده کرد و در نتیجه سود را افزایش داد و در عین حال ضایعات را کاهش داد.

نوشیدنی های آریزونا -

که کارخانه جدید خود را در نوامبر 2019 افتتاح کرد و ظرفیت تولید حدود 60 میلیون نوشیدنی در سال را داشت - به جای اجرای موازی این دو، از Ignition برای اجرای یک راه حل دسته ای سفارشی به عنوان بخشی از سیستم SCADA خود استفاده کرد. این ترکیب به AriZona این توانایی را داد که بچینگ به‌موقع را به کار ببندد، در نتیجه فرآیندها را صاف کرده و به حفظ قیمت معروف 99 سنت برای قوطی‌های 23 اونسی خود کمک می‌کند.

ادغام پایگاه داده Ignition توزیع دستی اطلاعات را حذف می کند، در زمان صرفه جویی می کند و ارتباطات را در سراسر کارخانه بهبود می بخشد. اغلب، شرکت ها زمان زیادی را هدر می دهند تا داده ها را از طریق اسناد مکتوب، ایمیل یا تماس های تلفنی به افراد مناسب تحویل دهند. با متمرکز کردن ذخیره سازی داده ها، هیچ کس مجبور نیست نوبت خود را صبر کند، آنها به سادگی اطلاعات مورد نیاز خود را در اختیار دارند.

در مورد آن، ماژول چشم انداز احتراق اولین راه حل اسکادا واقعاً برای موبایل است که به طور بومی Ignition را از تبلت ها و تلفن های همراه اجرا می کند. هم AriZona و هم Chobani از Perspective به عنوان راهی برای ردیابی تمام داده‌های OEE، خرابی و KPI تمجید کرده‌اند. این قابلیت موبایل محیطی پویا ایجاد می کند که در آن مدیران و تکنسین ها می توانند از گردش کار موثرتری استفاده کنند.

انعطاف پذیری، مجوز نامحدود، و سفارشی سازی
دلیل شماره 3: انعطاف پذیری، مجوز نامحدود، و سفارشی سازی
تولیدکنندگان مواد غذایی و نوشیدنی باید برای پاسخگویی به تقاضای نوسان (و پیشی گرفتن از) انعطاف پذیر باشند، که به معنای توانایی تنظیم دستور العمل ها و فرآیندها در یک لحظه است. انجام تغییرات در سیستم جرقه زنی سریع و آسان است. کریگ لنگالز، مدیر بهبود مستمر SugarCreek، گفت: «به طور کلی، دن [استاوفت، مدیر OT SugarCreek] حدود 10 ثانیه طول می کشد تا تغییراتی را که من درخواست می کنم انجام دهد. معمولاً درست در محل، روبروی ما است.»

انعطاف پذیری Ignition به سفارشی سازی HMI نیز گسترش می یابد. فراتر از انتخاب ساده انواع داده ها و گرافیک، Ignition امکان ایجاد رابط های منحصر به فرد HMI را فراهم می کند، حتی برای بخش های تخصصی یک مرکز که به نماهای غیر استاندارد نیاز دارند. Trevor Bell، مهندس اتوماسیون Chobani، گفت: «اشتعال، انجام یک سناریوی یکباره مانند آن را واقعا مقرون به صرفه می کند.

یکی از ویژگی های تعیین کننده Ignition مدل مجوز نامحدود آن است. مفهوم به همان اندازه که به نظر می رسد ساده است: یک مجوز امکان دسترسی نامحدود به مشتریان، دستگاه ها، صفحه نمایش ها، برچسب ها و موارد دیگر را می دهد. به عنوان مثال، MadTree از این مدل مجوز برای گسترش مداوم استفاده کرد، HMI که برای رشد سریع شرکت حیاتی بوده است. علاوه بر این، Chobani از مجوز نامحدود Ignition استفاده کرده است تا جلوتر از تقاضای فزاینده بماند، و این آزادی را می دهد که به تعداد مشتریان در مکان های مورد نیاز اضافه کند.

بخشی از چیزی که Ignition را منعطف می کند این است که بر روی زبان های برنامه نویسی منبع باز اجرا می شود و در ارتباط با نرم افزارهای اختصاصی کار می کند. آلن تابز، مدیر محصول Bosch Rexroth در این مقاله پردازش مواد غذایی گفت: "پروتکل های منبع باز تنها نوع موجود هستند که در 99٪ از برنامه ها قابل اجرا هستند."

در اصل، Ignition می تواند به عنوان پلی بین انواع پایگاه داده ها و ماشین ها عمل کند. Orva، یک تولید کننده نان و سایر محصولات پخته شده ایتالیایی، طی سال ها ناوگان متنوعی از سخت افزارهای تخصصی را ساخته و به دست آورده است که هر کدام مشخصات خاص خود را دارند. سیستم جرقه زنی به Orva اجازه داد تا کل سیستم شبکه ناهمگن خود را بر روی یک پلت فرم واحد، شامل هشت خط تولید در دو تأسیسات مجزا، اجرا کند.

سهولت استفاده و آموزش
دلیل شماره 4: سهولت استفاده و آموزش
طبق نظرسنجی‌های اخیر از تولیدکنندگان مواد غذایی و نوشیدنی، دلیل شماره یک عدم خودکارسازی، عدم وجود نیروی کار خوب آموزش دیده بوده است. سیستم جرقه زنی این مشکل را نه تنها با یادگیری آسان، بلکه شامل آزمایشات رایگان، آموزش و ابزارهایی برای کمک به کاربران برای شروع ساخت و کار در چند دقیقه می کند. «با Ignition، آنلاین شوید، تمام آموزش‌هایی را که می‌خواهید دانلود کنید، رایگان. محصول را دانلود کنید، آن را رایگان نصب کنید، در صورت تمایل آن را اجرا کنید، رایگان. این تفاوت بزرگی از نظر توانایی افراد برای یادگیری یک سیستم ایجاد می کند.

SugarCreek در ابتدا زمانی با Ignition معرفی شد که مدیر فناوری عملیات آنها، Dan Stauft، در مورد پلتفرم کنجکاو شد و نسخه آزمایشی رایگان آن را دانلود کرد. Stauft توانست یک مدل بسازد و قابلیت‌های سیستم را قبل از هر خریدی به تیم مدیریت ارائه دهد (همه "بدون مطالعه راهنما" با اعتراف خودش). از آن زمان به بعد، SugarCreek به طور کلی Ignition را بصری و آسان برای استفاده یافت.

در واقع راه های مختلفی برای آشنایی با Ignition وجود دارد. فراتر از نسخه آزمایشی، دانشگاه القایی نیز وجود دارد، یک پلت فرم یادگیری دیجیتالی که شامل صدها فیلم آموزشی رایگان است. Kyle Lehman، مهندس کنترل در ThermalTech Engineering می‌گوید: «اجرای جرقه‌زنی بسیار آسان است، برنامه‌ریزی برای آن آسان است، و بصری است. و اتوماسیون القایی آموزش عالی، رایگان و آنلاین را برای هر کسی که می‌خواهد یاد بگیرد چگونه از آن استفاده کند، ارائه می‌کند.

HMI DELTA علاوه بر این، با انتشار Ignition 8.1، عملکرد جدید Quick Start ساخته شده است که آموزش های ساده و خودکار را ارائه می دهد.

تنظیمات tic برای کمک به کاربران جدید برای درک بهتر و تجسم امکانات پلت فرم. متنی گفت: «با جرقه زنی، گفتن این که «یک روز به من بدهید و من به شما نشان خواهم داد» بسیار آسان است.

هنگامی که کاربران با Ignition راحت باشند، هنوز ابزارهای زیادی برای آسان کردن ایجاد پروژه وجود دارد. ویژگی هایی مانند سیستم مدیریت قالب قوی باعث صرفه جویی در زمان در توسعه و پیاده سازی می شود و روند خسته کننده بازسازی دارایی ها را حذف می کند. Lehman گفت: «این واقعیت که من می‌توانم از یک الگو استفاده کنم و آن را در بسیاری از پروژه‌های مختلف به کار ببرم، زمان زیادی را برای من، برای مشتریانم و برای MadTree صرفه‌جویی می‌کند. «قابلیت‌های مدیریت قالب در Ignition به ما این امکان را می‌دهد که الگوها را بین مشاغل، بین پروژه‌ها و حتی بین مناطق مختلف یک تسهیلات اعمال کنیم. آنها به ما اجازه می‌دهند که قابل تکرار و پیش‌بینی باشیم.»

شرکت
دلیل شماره 5: شرکت
با گسترش دامنه از کف کارخانه، Ignition مزایای بالقوه ای را برای کل سازمان ارائه می دهد. چوبانی در هر سه تاسیسات خود Ignition را پیاده سازی کرد و کل شرکت را از سطح تولید تا سطح اجرایی متصل کرد که در دوران همه گیری بسیار ارزشمند بوده است. هیو رودی، معاون مهندسی جهانی و مدیریت پروژه در Chobani، به ProFood World گفت: «وقتی وارد سیستم احتراق خود می‌شوم، می‌توانم نیویورک، آبشار دوقلو [آیداهو] و استرالیا را در هر لحظه از زمان ببینم. هنگامی که ما سیستم Ignition را به عنوان یکی از پلتفرم های سازمانی خود در نظر گرفتیم، همه چیز از نقطه نظر عملیاتی به طور تصاعدی در سراسر صفحه بهبود یافته است.

احتراق نیز نیازی به تعمیر کامل کف تولید ندارد. به دلیل طراحی قابل انطباق، Ignition می تواند کل کارخانه یا فقط یک فرآیند واحد را اجرا کند. SugarCreek از نیم دهه پیش شروع به استفاده از Ignition کرد و به طور مداوم نقش پلت فرم را در عملیات شش کارخانه تولید مواد غذایی خود گسترش داده است. Ignition همچنین به SugarCreek اجازه داده است تا داده های عملیاتی جامع را با مشتریان به اشتراک بگذارد، کاری که هیچ کس دیگری در صنعت گوشت قادر به انجام آن نیست.

یکی از فشارهای بزرگ در تولید و جمع آوری داده ها، همگرایی فناوری های عملیاتی و اطلاعاتی است. جرقه زنی نه تنها OT را به فناوری اطلاعات متصل می کند، بلکه کسب و کار و تولید را ادغام می کند و شرکت را در کل متحد می کند. رودی گفت: «این خیلی به دیجیتالی شدن یا دستگاه های IIoT مربوط نمی شود. "مولفه تحول آفرین یک طراحی سازمانی است که کاربر فناوری را توانمند می کند. اتصال کارخانه‌ها به این معنی است که به مردم اجازه می‌دهیم ببینند چه اتفاقی در حال رخ دادن است.»

با احتراق شروع کنید
با احتراق شروع کنید
باید تکرار شود: اتوماسیون آینده صنعت غذا و نوشیدنی است و هیچ پلتفرمی وجود ندارد که بتواند با توانایی Ignition برای تغییر دیجیتالی یک سازمان برابری کند. تاد پیو، مدیر فناوری اطلاعات SugarCreek، به سادگی بیان کرد: «ما چیزی را پیدا نکردیم که Ignition نتواند روی زمین کارخانه از عهده آن برآید.

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه جرقه زن می تواند برای شرکت شما مفید باشد؟ ویژگی Find an Integrator's Inductive Automation یا صفحه محصول Ignition ما را کاوش کنید تا با استفاده از فناوری اتوماسیون پیشرفته، کارخانه خود را تغییر دهید.

سوئیچ‌های کنترل‌شده نور فراوان هستند و با قیمت 10 یورو یا بیشتر به فروش می‌رسند، اما اکثر آنها در منطقه گرگ و میش وضعیت خود را تغییر می‌دهند. گاهی اوقات برنامه ها نیاز به دقت بهتر و کنترل بیشتری نسبت به این سوئیچ های ارزان قیمت دارند. آیا به کنترل نور با دقت لوکس نیاز دارید؟ اگر چنین است، این پروژه برای شماست.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 20
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 617
  • بازدید کلی : 4764
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه