loading...

automation

بازدید : 150
چهارشنبه 8 تير 1401 زمان : 11:21

تراویس: و بنابراین اگر به این موضوع نگاه کنم ، می توانم دستور AAA را مشاهده کنم. در واقع ، من در واقع برچسب نام دستور را می گیرم ، و آن را درست می کنم ، اگر مقدار آن را دو طرفه به پایین بکشم ، به مقدار رشته انتخاب شده پیوند می زنم. در حال حاضر ، اگر من اینجا وارد شوم ، می توانم CCC را انتخاب کنم و متوجه خواهید شد که بارگیری شده است ، برچسب ها در اینجا تغییر کرده اند. بنابراین در واقع ، ما می توانیم این برچسب ها را گرفته ، آنها را به اینجا بکشانیم. ما آنها را یکی یکی به عنوان برچسب عددی ، به عنوان یک برچسب عددی ، به عنوان یک نشانگر چند حالته ، به عنوان یک رشته و در نهایت به عنوان یک برچسب عددی در اینجا می کشیم و فقط آنها را در یک تراز عمودی قرار می دهیم. من برچسب ها را می بینم. بسیار خوب ، بنابراین من دوباره به اینجا برمی گردم و این را روی AAA تنظیم می کنم. شما متوجه خواهید شد که برچسب را می نویسد. این گروه به همراه دست دادن موفقیت یا شکست همه مقادیر را به PLC تغییر می دهد.

تراویس: بنابراین ، شروع کار با اینها بسیار ساده است. گروه قرار است منطق را در پشت صحنه اجرا کند و ما می توانیم خیلی بیشتر از ... ما ممکن است از یک یا چند گروه برای اجرای منطق استفاده کنیم ، که به ما اجازه می دهد این داده ها را به طور م aroundثر جابجا کنیم. بنابراین ، برای تکرار ، Ignition یک پلت فرم فوق العاده قدرتمند است که به شما امکان می دهد کارهای زیادی را با داده های خود انجام دهید ، و این 12 مثال فقط چیزهای مربوط به این ماژول ، SQL Bridge ، فقط در مورد همه کاره بودن آن ماژول است. و خوشحالم که به هرکسی که س questionsالی دارد یا می خواهد غواصی و تظاهرات عمیق تری داشته باشد نشان دهم که ما به ویژه با این ماژول چه کاری می توانیم انجام دهیم.

در Onfido، هویت را برای همه ساده می‌کنیم و با اثبات دیجیتالی هویت واقعی افراد، دسترسی به خدمات را برای افراد آسان می‌کنیم. فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی ما واقعی یا تقلبی بودن شناسه صادر شده توسط دولت را ارزیابی می‌کند و سپس آن را با بیومتریک صورت آن‌ها مقایسه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که شخص در آن حضور دارد. به این ترتیب است که ما به شرکت‌ها این اطمینان را می‌دهیم که به مشتریان خود از راه دور و ایمن بدون به خطر انداختن تجربه، تبدیل یا امنیت نیاز دارند.

پلتفرم هویت واقعی Onfido این امکان را برای کسب و کارها فراهم می کند تا روش های تأیید صحت را با توجه به نیازهای کاربر و بازار اختصاص دهند. این پلتفرم پیچیدگی را با ارائه یک کتابخانه مدیریت‌شده از خدمات تأیید هویت، از جمله اسناد برنده جایزه و راه‌حل‌های بیومتریک، منابع داده جهانی قابل اعتماد، و سیگنال‌های تشخیص تقلب، از بین می‌برد.

نقش و مسئولیت شما در شرکت چیست؟
به عنوان مدیر ارشد محصولات بیومتریک، تمرکز من بر هویت دیجیتال و استراتژی بیومتریک، توسعه و نوآوری راه حل ها و رهبری تیمی از متخصصان برای ارتباط بهتر کسب و کارها و مشتریان از راه دور است. تمرکز دیگر من این است که اطمینان حاصل کنم که محصولات بیومتریک ما برای همه کار می کنند، این به معنای تمرکز بسیار قوی بر کاهش تعصب و ایجاد تجربه کاربری قابل دسترس است. فناوری هوش مصنوعی Onfido بر روی مجموعه داده های متنوعی آموزش دیده و آزمایش شده است تا اطمینان حاصل شود که برای همه یکسان است. قابلیت‌های ضد تعصب به این معنی است که تأیید هویت منصفانه، سریع و دقیق است.

تراویس: بنابراین ، من می خواهم شما فقط در نظر داشته باشید که هزینه این ماژول فقط 1500 دلار است. پی ال سی شما می توانید یک سیستم زمان بندی کامل برای آبپاش های خود با 1500 دلار انجام دهید. شما می توانید یک سیستم مدیریت نجات کامل را با 1500 دلار دریافت کنید. با آن بسیار متنوع است. اکنون ممکن است شما بخواهید یک نمای جلو ، که ماژول Vision است ، دریافت کنید ، اما با این قیمت بسیار کم ، مقدار زیادی دریافت می کنید ، و این واقعاً همان چاقوی ارتش سوئیس است که استیو در مورد آن صحبت می کرد. و ما واقعاً خوشحالیم که امروز می توانیم این را برای شما نشان دهیم. امیدوارم از این کار سود زیادی ببرید. همانطور که گفتم ، ما قصد داریم به پرسش و پاسخ بپردازیم ، و هنگامی که می توانیم بعداً این موارد را بیشتر نشان دهیم. دان ، به خودت برگرد

دان: متشکرم ، می دانم که مطالب زیادی را در آنجا پوشش داده اید. فقط می خواهم چند مورد را بگویم در حالی که شما فرصتی پیدا می کنید تا به صف سوالات در اینجا نگاه کنید ، اگر می خواهید ببینید چه اتفاقی می افتد و چه کاری می خواهید انجام دهید. اولین مورد این است که ، امیدوارم ، ما علاقه شما را به خود جلب کرده ایم تا Ignition را امتحان کنید. اگر با Ignition تازه کار هستید ، مطمئناً می توانید آن را فقط با مراجعه به inductiveautomation.com امتحان کرده و نسخه کامل Ignition را بارگیری کنید ، این برنامه رایگان است. نسخه کامل رو گرفتید و در مورد مهلت ما ، فقط آن را تنظیم مجدد کنید. طراح هرگز وقت نمی گذارد. بنابراین در واقع ، شما این فرصت را دارید که در عرض سه دقیقه راه اندازی شده و بدون نیاز به خرید یک سیستم کامل طراحی کنید. و اگر شما ... و همچنین ، فقط یک چیز دیگر که می خواهم قبل از انجام آن بگویم ، این است که می دانم تراویس مطالب زیادی را پوشش داده است ، اما ما دانشگاه القایی داریم و اطلاعات فوق العاده ای دارد ، نه فقط در SQL Bridge یا Tag Historian ، اما در کل استفاده از Ignition.

دان: می توانید اعتبار کامل را در آن کسب کنید. 600 و چند ویدئو در آنجا وجود دارد. ما این کار را کردیم زیرا واقعاً می خواستیم بر انتقال دانش تأکید کنیم. همانطور که در ابتدا اشاره کردم ، ما افراد را در 100 کشور پروژه ها را انجام دادیم. ما می خواهیم داده ها در دسترس باشند تا بتوانید یاد بگیرید. بنابراین لطفاً به آنجا بروید ، نگاهی بیندازید. ثبت نام و شروع یادگیری خود آسان است.

دان: بنابراین با این اوصاف ، من فکر می کنم ما به پرسش و پاسخ می رویم. و همانطور که تراویس در ابتدا اشاره کرد ، ما تا آنجا که می توانیم به س questionsالات زیادی می رسیم ، اگر به همه آنها نرسیم ، زیرا شما بچه ها کاملاً صف دارید ، پس از آن به آنها پاسخ می دهیم و دریافت می کنیم در این مورد به شما باز می گردم "چند گروه معامله می توان ایجاد کرد؟ چند برچسب از هر معامله می تواند ... چند برچسب می تواند داشته باشد؟"

تراویس: بنابراین این یک سوال عالی است. شما به طور م thousandsثر می توانید هزاران و هزاران گروه معامله در Ignition داشته باشید. نکته اصلی این است که آنها چه زمانی اجرا می کنند. اگر همه گروه های خود را در هر ثانیه اجرا می کنید و آنها در هر ثانیه اقداماتی را انجام می دهند ، ممکن است نتوانید تعداد زیادی از آنها را فعال کنید ، به این معنی که آنها فقط زمانی اتفاق می افتند که برخی رویدادها اتفاق بیفتند آنجا. و این مورد رایج تری برای گروه معاملات است

به هر حال ، جایی که ما این موارد را در مورد رویدادها داریم ، و سیستم هایی با 5،000 تا 10،000 از این گروه معاملات وجود دارد و همه آنها می توانند بسیار سریع کار کنند.

تراویس: شما می توانید همه آنها را روی 50 میلی ثانیه تنظیم کنید ، اما البته ، زمانی که آنها در رویداد واقعاً اتفاق بیفتند. بنابراین ، مقدار برچسب هایی که می توانیم در داخل آنها استفاده کنیم ... یک سرور Ignition می تواند تقریباً 500000 تگ را مدیریت کند ، قبل از اینکه بخواهید در مورد داشتن IO اختصاصی یا سرورهای دیگر فکر کنید. بنابراین مطمئناً می توانید برچسب های زیادی روی یک سرور Ignition داشته باشید.

دان: عالی ، ممنون س Nextال بعدی: "آیا محدودیتی در تعداد دستگاه های PLC یا متغیرهای PLC وجود دارد؟"

تراویس: این یک سوال عالی است. منظورم این است که ، همانطور که گفتم ، ما می توانیم برچسب های زیادی در Ignition داشته باشیم ، اما هیچ محدودیتی در مجوز تعداد تگ ها یا گروه های معاملاتی یا هر چیزی که می توانیم داشته باشیم وجود ندارد. این واقعاً بر اساس سخت افزاری است که شما بر روی آن کار می کنید. Ignition یک مدل مجوز نامحدود است. ما می توانیم هر چقدر که می خواهیم داشته باشیم. بنابراین این تنها چیزی است که ما واقعاً می توانیم روی آن دستگاه فشار دهیم.

دان: عالی یک س Anotherال دیگر در اینجا ، "آیا Bridge می تواند از دو SQL و حساب های امنیتی AD یکپارچه برای اتصال به پایگاه داده استفاده کند؟ در صورت یکپارچه سازی ، آیا می توانید یک حساب سرویس یا فرایند خدمات ، سرویس/فرآیند را برای اجرا در زیر آن تعریف کرده و در اتصالات عبور دهید؟ "

تراویس: بنابراین ، بله و بله. ما مطمئناً می توانیم اتصال را متصل کنیم ، اتصال پایگاه داده ای که پیکربندی کرده اید می تواند برای استفاده از حساب های AD تنظیم شود. به طور معمول ، کاری که انجام می دهید این است که سرورهای Ignition تحت آن حساب کار کنند و بتواند به طور خودکار متصل شود. واقعاً لازم نیست کاری انجام دهید. بنابراین ، چند روش مختلف که می توانید این کار را در آنجا انجام دهید ، مطمئناً.

دان: باشه می دانم که زمان زیادی نداریم. چند دقیقه دیگه وقت داریم بنابراین چرا نمی بینیم که آیا چند س moreال دیگر وجود دارد که ممکن است بخواهید به آنها نگاهی بیندازید و در صورت امکان به آنها پاسخ دهید؟ بنابراین ، یکی در اینجا آمده است: "من یک ساختار UDT با حدود 600 دستگاه دارم. هر کدام دارای دو برچسب در داخل UDT هستند. آنها به هشدار دهنده اختصاص داده شده اند. چگونه می توانم همه برچسب ها را به طور همزمان وارد کنم؟"

تراویس: بنابراین ، اگر شما در مورد وارد کردن به یک گروه معاملاتی صحبت می کنید ، گروه ها را می توان از طریق قالب XML وارد و صادر کرد ، که به شما امکان می دهد از خارج برای تبدیل استفاده کنید ، و اساساً آن XML را بسازید ، ما به راحتی می توانیم درست عمل کنیم واردات کلیک کنید لازم نیست با کشیدن و رها کردن تک تک آن ها آن را تعریف کنید. همین ایده برای برچسب ها نیز وجود دارد ، ما می توانیم از طریق قالب XML نیز وارد/صادر کنیم. بنابراین ما می توانیم آن را بسیار آسان کنیم. ما می توانیم از اسکریپت نویسی استفاده کنیم تا به راحتی فایل مورد نظر خود را تولید کنیم. این یک مورد معمول است که ما انجام می دهیم ، بسیاری از این موارد را داریم ... آنها مشابه هستند ، فقط با تغییر متغیرهای مختلف.

دان: خوزه باور نمی کند. من این س seeال را می بینم ، "هزینه دوباره چقدر شد؟ می خواهی آن را تکرار کنی ، تراویس؟"

تراویس کاکس: 1500 دلار است.

دان: خوزه ، 1500 دلار. این SQL Bridge است. این جواب آن است. "آیا محصول می تواند مستقیماً پایگاه داده Modbus TCP/IP را از کنترلرهای اشنایدر بخواند؟"

تراویس: بنابراین Modbus TCP ، Modbus RT بیش از TCP ، این رانندگان Ignitions هستند. بنابراین ، اگر مطابق با آن باشد ، تنظیمات زیادی با هر دستگاه Modbus وجود دارد که می تواند تا حدودی متفاوت باشد. ما تنظیمات زیادی در آنجا داریم ، اما کاملاً ، این درایور Modbus است ، یک راننده بسیار عمومی است ، به شما امکان می دهد به PLC های مختلف متصل شوید.

دان: من فقط این یکی را می خوانم. "چگونه می توانم یک عدد از PLC بگیرم و آن را در یک روز یا یک ساعت متوسط کنم و به پایگاه داده برسانم ، همچنین به دنبال خروجی حداقل و حداکثر برای پایگاه داده هستم؟"

تراویس: بنابراین گروه معاملات می تواند در تمام طول روز کار کند. و سپس ما در واقع نمی خواهیم اجرا کنیم ، به این معنی که پرونده ها یا پایگاه داده را تا پایان روز یا هر چیزی که ممکن است باشد ذخیره کنیم. در واقع ، حالتهای خاصی از اقلام در آنجا برای محاسبه مدت زمان یک ، تعداد ثانیه یا تعداد گذارها وجود دارد ، و ما می توانیم ، به طور میانگین ، بطور مداوم مقدار موجود را در نظر بگیریم ، مقدار قبلی ، مقدار جدید ، گرفتن میانگین جدید ، فقط نگه داشتن آن در حافظه تا زمانی که ما آن را در پایگاه داده بنویسیم ، یا می توانیم آن را به طور مداوم در طول روز به عنوان میانگین تغییر دهیم ، که روشی است که من انجام می دهم. ترجیح می دهند استفاده کنند

تراویس: بنابراین دائماً در حال گرفتن میانگین قرار دادن در آنجا هستیم تا بتوانیم یک زنده را ببینیم ، و سپس در پایان روز ما رکورد خود را داریم. سپس روز بعد ، یک رکورد جدید اضافه می شود ، ما همین کار را با آن یکی انجام می دهیم. بنابراین ، معمولاً در آن صورت ، شما دو گروه دارید ، یکی هر روز رکوردها را در زمان خاصی وارد می کند ، گروه دوم که در واقع آن را با مقادیر آن روز به روز می کند.

دان: عالی است. در اینجا یک س thatال وجود دارد که مربوط به SQL Bridges است که با سایر سیستم عامل های Legacy HMI کار می کند. "اگر مشتریانی دارم که در حال حاضر در پلت فرم HMI متفاوتی هستند ، آیا می توانم SQL Bridge را به عنوان یک ماژول میان افزار اجرا کنم؟"

تراویس: کاملا. در واقع ، ما زمان های زیادی داریم ، کاستو زیادی

تراویس: و بنابراین اگر به این موضوع نگاه کنم ، می توانم دستور AAA را مشاهده کنم. در واقع ، من در واقع برچسب نام دستور را می گیرم ، و آن را درست می کنم ، اگر مقدار آن را دو طرفه به پایین بکشم ، به مقدار رشته انتخاب شده پیوند می زنم. در حال حاضر ، اگر من اینجا وارد شوم ، می توانم CCC را انتخاب کنم و متوجه خواهید شد که بارگیری شده است ، برچسب ها در اینجا تغییر کرده اند. بنابراین در واقع ، ما می توانیم این برچسب ها را گرفته ، آنها را به اینجا بکشانیم. ما آنها را یکی یکی به عنوان برچسب عددی ، به عنوان یک برچسب عددی ، به عنوان یک نشانگر چند حالته ، به عنوان یک رشته و در نهایت به عنوان یک برچسب عددی در اینجا می کشیم و فقط آنها را در یک تراز عمودی قرار می دهیم. من برچسب ها را می بینم. بسیار خوب ، بنابراین من دوباره به اینجا برمی گردم و این را روی AAA تنظیم می کنم. شما متوجه خواهید شد که برچسب را می نویسد. این گروه به همراه دست دادن موفقیت یا شکست همه مقادیر را به PLC تغییر می دهد.

تراویس: بنابراین ، شروع کار با اینها بسیار ساده است. گروه قرار است منطق را در پشت صحنه اجرا کند و ما می توانیم خیلی بیشتر از ... ما ممکن است از یک یا چند گروه برای اجرای منطق استفاده کنیم ، که به ما اجازه می دهد این داده ها را به طور م aroundثر جابجا کنیم. بنابراین ، برای تکرار ، Ignition یک پلت فرم فوق العاده قدرتمند است که به شما امکان می دهد کارهای زیادی را با داده های خود انجام دهید ، و این 12 مثال فقط چیزهای مربوط به این ماژول ، SQL Bridge ، فقط در مورد همه کاره بودن آن ماژول است. و خوشحالم که به هرکسی که س questionsالی دارد یا می خواهد غواصی و تظاهرات عمیق تری داشته باشد نشان دهم که ما به ویژه با این ماژول چه کاری می توانیم انجام دهیم.

در Onfido، هویت را برای همه ساده می‌کنیم و با اثبات دیجیتالی هویت واقعی افراد، دسترسی به خدمات را برای افراد آسان می‌کنیم. فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی ما واقعی یا تقلبی بودن شناسه صادر شده توسط دولت را ارزیابی می‌کند و سپس آن را با بیومتریک صورت آن‌ها مقایسه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که شخص در آن حضور دارد. به این ترتیب است که ما به شرکت‌ها این اطمینان را می‌دهیم که به مشتریان خود از راه دور و ایمن بدون به خطر انداختن تجربه، تبدیل یا امنیت نیاز دارند.

پلتفرم هویت واقعی Onfido این امکان را برای کسب و کارها فراهم می کند تا روش های تأیید صحت را با توجه به نیازهای کاربر و بازار اختصاص دهند. این پلتفرم پیچیدگی را با ارائه یک کتابخانه مدیریت‌شده از خدمات تأیید هویت، از جمله اسناد برنده جایزه و راه‌حل‌های بیومتریک، منابع داده جهانی قابل اعتماد، و سیگنال‌های تشخیص تقلب، از بین می‌برد.

نقش و مسئولیت شما در شرکت چیست؟
به عنوان مدیر ارشد محصولات بیومتریک، تمرکز من بر هویت دیجیتال و استراتژی بیومتریک، توسعه و نوآوری راه حل ها و رهبری تیمی از متخصصان برای ارتباط بهتر کسب و کارها و مشتریان از راه دور است. تمرکز دیگر من این است که اطمینان حاصل کنم که محصولات بیومتریک ما برای همه کار می کنند، این به معنای تمرکز بسیار قوی بر کاهش تعصب و ایجاد تجربه کاربری قابل دسترس است. فناوری هوش مصنوعی Onfido بر روی مجموعه داده های متنوعی آموزش دیده و آزمایش شده است تا اطمینان حاصل شود که برای همه یکسان است. قابلیت‌های ضد تعصب به این معنی است که تأیید هویت منصفانه، سریع و دقیق است.

تراویس: بنابراین ، من می خواهم شما فقط در نظر داشته باشید که هزینه این ماژول فقط 1500 دلار است. پی ال سی شما می توانید یک سیستم زمان بندی کامل برای آبپاش های خود با 1500 دلار انجام دهید. شما می توانید یک سیستم مدیریت نجات کامل را با 1500 دلار دریافت کنید. با آن بسیار متنوع است. اکنون ممکن است شما بخواهید یک نمای جلو ، که ماژول Vision است ، دریافت کنید ، اما با این قیمت بسیار کم ، مقدار زیادی دریافت می کنید ، و این واقعاً همان چاقوی ارتش سوئیس است که استیو در مورد آن صحبت می کرد. و ما واقعاً خوشحالیم که امروز می توانیم این را برای شما نشان دهیم. امیدوارم از این کار سود زیادی ببرید. همانطور که گفتم ، ما قصد داریم به پرسش و پاسخ بپردازیم ، و هنگامی که می توانیم بعداً این موارد را بیشتر نشان دهیم. دان ، به خودت برگرد

دان: متشکرم ، می دانم که مطالب زیادی را در آنجا پوشش داده اید. فقط می خواهم چند مورد را بگویم در حالی که شما فرصتی پیدا می کنید تا به صف سوالات در اینجا نگاه کنید ، اگر می خواهید ببینید چه اتفاقی می افتد و چه کاری می خواهید انجام دهید. اولین مورد این است که ، امیدوارم ، ما علاقه شما را به خود جلب کرده ایم تا Ignition را امتحان کنید. اگر با Ignition تازه کار هستید ، مطمئناً می توانید آن را فقط با مراجعه به inductiveautomation.com امتحان کرده و نسخه کامل Ignition را بارگیری کنید ، این برنامه رایگان است. نسخه کامل رو گرفتید و در مورد مهلت ما ، فقط آن را تنظیم مجدد کنید. طراح هرگز وقت نمی گذارد. بنابراین در واقع ، شما این فرصت را دارید که در عرض سه دقیقه راه اندازی شده و بدون نیاز به خرید یک سیستم کامل طراحی کنید. و اگر شما ... و همچنین ، فقط یک چیز دیگر که می خواهم قبل از انجام آن بگویم ، این است که می دانم تراویس مطالب زیادی را پوشش داده است ، اما ما دانشگاه القایی داریم و اطلاعات فوق العاده ای دارد ، نه فقط در SQL Bridge یا Tag Historian ، اما در کل استفاده از Ignition.

دان: می توانید اعتبار کامل را در آن کسب کنید. 600 و چند ویدئو در آنجا وجود دارد. ما این کار را کردیم زیرا واقعاً می خواستیم بر انتقال دانش تأکید کنیم. همانطور که در ابتدا اشاره کردم ، ما افراد را در 100 کشور پروژه ها را انجام دادیم. ما می خواهیم داده ها در دسترس باشند تا بتوانید یاد بگیرید. بنابراین لطفاً به آنجا بروید ، نگاهی بیندازید. ثبت نام و شروع یادگیری خود آسان است.

دان: بنابراین با این اوصاف ، من فکر می کنم ما به پرسش و پاسخ می رویم. و همانطور که تراویس در ابتدا اشاره کرد ، ما تا آنجا که می توانیم به س questionsالات زیادی می رسیم ، اگر به همه آنها نرسیم ، زیرا شما بچه ها کاملاً صف دارید ، پس از آن به آنها پاسخ می دهیم و دریافت می کنیم در این مورد به شما باز می گردم "چند گروه معامله می توان ایجاد کرد؟ چند برچسب از هر معامله می تواند ... چند برچسب می تواند داشته باشد؟"

تراویس: بنابراین این یک سوال عالی است. شما به طور م thousandsثر می توانید هزاران و هزاران گروه معامله در Ignition داشته باشید. نکته اصلی این است که آنها چه زمانی اجرا می کنند. اگر همه گروه های خود را در هر ثانیه اجرا می کنید و آنها در هر ثانیه اقداماتی را انجام می دهند ، ممکن است نتوانید تعداد زیادی از آنها را فعال کنید ، به این معنی که آنها فقط زمانی اتفاق می افتند که برخی رویدادها اتفاق بیفتند آنجا. و این مورد رایج تری برای گروه معاملات است

به هر حال ، جایی که ما این موارد را در مورد رویدادها داریم ، و سیستم هایی با 5،000 تا 10،000 از این گروه معاملات وجود دارد و همه آنها می توانند بسیار سریع کار کنند.

تراویس: شما می توانید همه آنها را روی 50 میلی ثانیه تنظیم کنید ، اما البته ، زمانی که آنها در رویداد واقعاً اتفاق بیفتند. بنابراین ، مقدار برچسب هایی که می توانیم در داخل آنها استفاده کنیم ... یک سرور Ignition می تواند تقریباً 500000 تگ را مدیریت کند ، قبل از اینکه بخواهید در مورد داشتن IO اختصاصی یا سرورهای دیگر فکر کنید. بنابراین مطمئناً می توانید برچسب های زیادی روی یک سرور Ignition داشته باشید.

دان: عالی ، ممنون س Nextال بعدی: "آیا محدودیتی در تعداد دستگاه های PLC یا متغیرهای PLC وجود دارد؟"

تراویس: این یک سوال عالی است. منظورم این است که ، همانطور که گفتم ، ما می توانیم برچسب های زیادی در Ignition داشته باشیم ، اما هیچ محدودیتی در مجوز تعداد تگ ها یا گروه های معاملاتی یا هر چیزی که می توانیم داشته باشیم وجود ندارد. این واقعاً بر اساس سخت افزاری است که شما بر روی آن کار می کنید. Ignition یک مدل مجوز نامحدود است. ما می توانیم هر چقدر که می خواهیم داشته باشیم. بنابراین این تنها چیزی است که ما واقعاً می توانیم روی آن دستگاه فشار دهیم.

دان: عالی یک س Anotherال دیگر در اینجا ، "آیا Bridge می تواند از دو SQL و حساب های امنیتی AD یکپارچه برای اتصال به پایگاه داده استفاده کند؟ در صورت یکپارچه سازی ، آیا می توانید یک حساب سرویس یا فرایند خدمات ، سرویس/فرآیند را برای اجرا در زیر آن تعریف کرده و در اتصالات عبور دهید؟ "

تراویس: بنابراین ، بله و بله. ما مطمئناً می توانیم اتصال را متصل کنیم ، اتصال پایگاه داده ای که پیکربندی کرده اید می تواند برای استفاده از حساب های AD تنظیم شود. به طور معمول ، کاری که انجام می دهید این است که سرورهای Ignition تحت آن حساب کار کنند و بتواند به طور خودکار متصل شود. واقعاً لازم نیست کاری انجام دهید. بنابراین ، چند روش مختلف که می توانید این کار را در آنجا انجام دهید ، مطمئناً.

دان: باشه می دانم که زمان زیادی نداریم. چند دقیقه دیگه وقت داریم بنابراین چرا نمی بینیم که آیا چند س moreال دیگر وجود دارد که ممکن است بخواهید به آنها نگاهی بیندازید و در صورت امکان به آنها پاسخ دهید؟ بنابراین ، یکی در اینجا آمده است: "من یک ساختار UDT با حدود 600 دستگاه دارم. هر کدام دارای دو برچسب در داخل UDT هستند. آنها به هشدار دهنده اختصاص داده شده اند. چگونه می توانم همه برچسب ها را به طور همزمان وارد کنم؟"

تراویس: بنابراین ، اگر شما در مورد وارد کردن به یک گروه معاملاتی صحبت می کنید ، گروه ها را می توان از طریق قالب XML وارد و صادر کرد ، که به شما امکان می دهد از خارج برای تبدیل استفاده کنید ، و اساساً آن XML را بسازید ، ما به راحتی می توانیم درست عمل کنیم واردات کلیک کنید لازم نیست با کشیدن و رها کردن تک تک آن ها آن را تعریف کنید. همین ایده برای برچسب ها نیز وجود دارد ، ما می توانیم از طریق قالب XML نیز وارد/صادر کنیم. بنابراین ما می توانیم آن را بسیار آسان کنیم. ما می توانیم از اسکریپت نویسی استفاده کنیم تا به راحتی فایل مورد نظر خود را تولید کنیم. این یک مورد معمول است که ما انجام می دهیم ، بسیاری از این موارد را داریم ... آنها مشابه هستند ، فقط با تغییر متغیرهای مختلف.

دان: خوزه باور نمی کند. من این س seeال را می بینم ، "هزینه دوباره چقدر شد؟ می خواهی آن را تکرار کنی ، تراویس؟"

تراویس کاکس: 1500 دلار است.

دان: خوزه ، 1500 دلار. این SQL Bridge است. این جواب آن است. "آیا محصول می تواند مستقیماً پایگاه داده Modbus TCP/IP را از کنترلرهای اشنایدر بخواند؟"

تراویس: بنابراین Modbus TCP ، Modbus RT بیش از TCP ، این رانندگان Ignitions هستند. بنابراین ، اگر مطابق با آن باشد ، تنظیمات زیادی با هر دستگاه Modbus وجود دارد که می تواند تا حدودی متفاوت باشد. ما تنظیمات زیادی در آنجا داریم ، اما کاملاً ، این درایور Modbus است ، یک راننده بسیار عمومی است ، به شما امکان می دهد به PLC های مختلف متصل شوید.

دان: من فقط این یکی را می خوانم. "چگونه می توانم یک عدد از PLC بگیرم و آن را در یک روز یا یک ساعت متوسط کنم و به پایگاه داده برسانم ، همچنین به دنبال خروجی حداقل و حداکثر برای پایگاه داده هستم؟"

تراویس: بنابراین گروه معاملات می تواند در تمام طول روز کار کند. و سپس ما در واقع نمی خواهیم اجرا کنیم ، به این معنی که پرونده ها یا پایگاه داده را تا پایان روز یا هر چیزی که ممکن است باشد ذخیره کنیم. در واقع ، حالتهای خاصی از اقلام در آنجا برای محاسبه مدت زمان یک ، تعداد ثانیه یا تعداد گذارها وجود دارد ، و ما می توانیم ، به طور میانگین ، بطور مداوم مقدار موجود را در نظر بگیریم ، مقدار قبلی ، مقدار جدید ، گرفتن میانگین جدید ، فقط نگه داشتن آن در حافظه تا زمانی که ما آن را در پایگاه داده بنویسیم ، یا می توانیم آن را به طور مداوم در طول روز به عنوان میانگین تغییر دهیم ، که روشی است که من انجام می دهم. ترجیح می دهند استفاده کنند

تراویس: بنابراین دائماً در حال گرفتن میانگین قرار دادن در آنجا هستیم تا بتوانیم یک زنده را ببینیم ، و سپس در پایان روز ما رکورد خود را داریم. سپس روز بعد ، یک رکورد جدید اضافه می شود ، ما همین کار را با آن یکی انجام می دهیم. بنابراین ، معمولاً در آن صورت ، شما دو گروه دارید ، یکی هر روز رکوردها را در زمان خاصی وارد می کند ، گروه دوم که در واقع آن را با مقادیر آن روز به روز می کند.

دان: عالی است. در اینجا یک س thatال وجود دارد که مربوط به SQL Bridges است که با سایر سیستم عامل های Legacy HMI کار می کند. "اگر مشتریانی دارم که در حال حاضر در پلت فرم HMI متفاوتی هستند ، آیا می توانم SQL Bridge را به عنوان یک ماژول میان افزار اجرا کنم؟"

تراویس: کاملا. در واقع ، ما زمان های زیادی داریم ، کاستو زیادی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 90
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 158
  • بازدید سال : 599
  • بازدید کلی : 4746
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه