loading...

automation

بازدید : 65
چهارشنبه 13 مرداد 1400 زمان : 7:12

چگونه Arishti Info Labs راه حل های امنیتی دیجیتال مقرون به صرفه را برای صنایع هند ارائه می دهد.


مجموعه ای از خدمات امنیتی OT
سازمان های صنعتی به سرعت در حال حرکت هستند تا از فناوری اطلاعات (IT) در محیط های فناوری عملیاتی خود (OT) استفاده کنند تا رقابتی تر شوند. تحول دیجیتال ، سیستم های به هم پیوسته ، تجزیه و تحلیل داده ها ، SCADA ، سیستم های کنترل صنعتی (ICS) ، اینترنت صنعتی اشیاء (IIoT) و حسگرهای هوشمند در حال اضافه شدن به فرایند اتوماسيون صنعتي تولید برای بهبود بهره وری ، سودآوری و کاهش هزینه ها با پشتیبانی این فناوری های پیشرفته همراه با مزایای افزایش کارایی و به اشتراک گذاری داده ها ، خطرات امنیتی OT برای زیرساخت های آنها افزایش می یابد.

رهبران صنعت چقدر نگران امنیت و ایمنی سیستم ها و داده های خود هستند؟

نگهبان در محل ورودی هر کارخانه یا اداره بسیار مهم است. بسیاری از مشاغل اتوماسيون صنعتي به منظور ایمنی عمومی دوربین های مدار بسته را در کارخانه ها و دفاتر نصب کرده اند. ایمنی سیستم دیجیتال ما چطور؟ دستگاه هایی مانند SCADA ، PLC ، HMI ، Server ، PCS و غیره آیا نصب آنتی ویروس یا فایروال برای محافظت از کل سیستم کافی است؟ یک NO مطلق

در اکتبر 2020 ، بمبئی بدترین خاموشی دهه های اخیر را تجربه کرد. خدمات قطارهای محلی به دلیل قطع برق در ساعت 10 صبح مختل شد و برق فقط برای خدمات ضروری مانند قطارها و بیمارستان ها در حدود ساعت 2 بعد از ظهر برقرار شد.

قطع برق قطارها را متوقف کرد و بورس و بیمارستان ها را برای ساعت ها تعطیل کرد. چندین منطقه در حومه مرکزی بمبئی تقریباً 10 تا 12 ساعت با قطعی مواجه بودند.

نیتین رات ، وزیر انرژی ماهاراشترا تأیید کرد که گزارش خبری نیویورک تایمز (NYT) ادعا می کند که قطعی گسترده برق در بمبئی در سال گذشته می تواند به دلیل حمله سایبری به شبکه برق بمبئی باشد.

تهدید چنین حملات سایبری واقعی است. آیا این صنعت آمادگی مقابله با چنین حملاتی را دارد؟
اقدامات مقابله ای در برابر حملات سایبری وجود دارد

در این زمینه است که Arishti Info Labs مجموعه ای از خدمات امنیتی OT را ارائه می دهد تا به ایجاد یک محافظ امنیتی اتوماسیون برای شرکت کمک کند.

چرا یک سیستم امنیتی اتوماسیون مورد نیاز است؟ آیا حتی برای MSME ها لازم است؟


خدمات برای بخشهای مختلف صنعت
امروزه در محیط صنعتی ، تقریباً همه سازمانها از نوعی سیستم کنترل صنعتی (ICS) استفاده می کنند. ICS یک اصطلاح کلی است که شامل چندین نوع سیستم کنترل و ابزارهای مرتبط برای کنترل فرآیند صنعتی است. سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارند که از طریق نظارت مستقیم و/یا کنترل تجهیزات صنعتی ، دارایی ها ، فرایندها و رویدادها ، تغییرات را تشخیص داده یا ایجاد می کنند.

انواع مختلفی از سیستم های کنترل صنعتی وجود دارد:
1. کنترل کننده های منطقی قابل برنامه ریزی (PLC)
2. سیستم های کنترل توزیع شده (DCS).
3. دستگاههای الکترونیکی هوشمند.
4. کنترل نظارتی و کسب اطلاعات (SCADA).
5. کنترل کننده های اتوماسیون قابل برنامه ریزی.
6. رابط انسان و ماشین (HMI).
7. سیستم های اتوماسیون صنعتی و کنترل (IACS)
8. واحدهای ترمینال از راه دور (RTU) ، و
9. سیستمهای کنترل عددی رایانه ای (CNC) ، شامل ابزارهای کامپیوتری.

یکی از خطرناک ترین تصورات غلط شرکت ها این است که "سیستم های OT ما هنوز به طور ایمن در معرض هوا قرار دارند زیرا خط تولید ما به اینترنت متصل نیست". بسیار بعید است که هیچ سیستم کنترل تولید واقعاً ایزوله شده باشد. فقط یک کاربر که می تواند در هنگام ورود به اینترنت به سیستم تولید دسترسی داشته باشد یا با یک نوت بوک یا رایانه لوحی به سیستم متصل شود ، آسیب پذیری های امنیتی ایجاد می کند. این آسیب پذیری ها ممکن است منجر به از دست دادن تولید یا داده های مهم ، از بین رفتن اسرار تجاری ، پول یا اعتبار سازمان شود.

امنیت سایبری برای ICS
علیرغم تهدیدهای حمله سایبری به سیستم های صنعتی کنترل شده توسط رایانه ، کاربران صنعتی این سیستم ها در اتخاذ فناوری های امنیتی رایج تردید دارند. دلیل آن ممکن است عدم آگاهی از عوامل خطر مرتبط یا عدم آگاهی از فناوری مناسب باشد. در سال های اخیر ، بدافزارهای پیچیده ای که به طور خاص نقاط ضعف ICS را مورد هدف قرار می دهند ، رو به افزایش است ، که تهدیدی جدی برای امنیت کارخانه و تجارت شما محسوب می شود. به ویژه در کشور ما ، به دلیل کمبود منابع و اقدامات کنترل امنیتی مناسب ، سیستم ها و اطلاعات کنترل صنعتی به یک هدف آسان برای هکرها تبدیل شده است.

در آریشتی ما به شرکت ها کمک می کنیم تا تهدیدها اتوماسيون صنعتي را شناسایی کرده و رویکردهای امنیت سایبری را برای محافظت در برابر چنین حملاتی پیاده سازی کنیم.

ما برای حفاظت از سیستم های شما به روش های زیر پشتیبانی و خدمات ارائه می دهیم:

1. ارزیابی امنیت
ما با ارزیابی امنیت برای ارزیابی وضعیت فعلی در برابر بهترین شیوه های امنیتی شروع می کنیم. ما تجزیه و تحلیل ریسک گسترده ای از سیستم های ICS به همراه زیرساخت های وضعیت ایمنی انجام می دهیم. در پایان ، ما یافته های خود را با توصیه هایی برای افزایش سطح امنیت ارائه می دهیم.

2. ارزیابی آسیب پذیری و آزمایش نفوذ ICS/SCADA
تیم ما از e

xperts در مدیریت شبکه های OT پیچیده و در مقیاس بزرگ در هر محیط ICS به خوبی مسلط است. ما برای ارزیابی وضعیت امنیتی ICS مراحل 3 مرحله ای را دنبال می کنیم:
1. ایمن سازی زیرساخت های اتوماسیون صنعتی از شبکه.
2. زیرساخت های شرکت خود را آزمایش کنید
3. ارزیابی دستگاه های کنترل صنعتی منتخب برای تشخیص آسیب پذیری زیرساخت های صنعتی.

آزمایش نفوذ ما شبیه سازی تاکتیک های مورد استفاده مهاجم برای به خطر انداختن سیستم ICS است که با استانداردهای صنعت مطابقت دارد.

3. خدمات حسابرسی ICS/SCADA
ممیزی های منظم امنیتی شبکه های ICS ، SCADA و OT شما نقش اساسی در دفاع از سیستم های شما در برابر حملات سایبری ایفا می کند. ممیزی امنیتی ما بر اساس استانداردهای صنعت پذیرفته شده بین المللی انجام می شود.

تیم ما اثربخشی حفاظت از آنتی ویروس ، نرم افزار شخص ثالث در صورت وجود ، قوانین فایروال و بسیاری از مناطق دیگر شبکه های OT شما را تجزیه و تحلیل می کند.

4. ICS/SCADA مشاوره امنیتی و ارزیابی ریسک
این به منظور نشان دادن هر گونه نقص احتمالی در شبکه های OT در مقیاس بزرگ است. تیم ما تهدیدهایی را شناسایی می کند که می تواند بر عملیات حیاتی تأثیر منفی بگذارد و به شبکه های OT شما آسیب برساند. ما ریسک را مستند می کنیم و یک برنامه اقدام مناسب تدوین می کنیم. برنامه اقدام شامل راه حل های مقرون به صرفه برای کمک به کاهش تهدیدات و خطرات سایبری است.

5. ICS/SCADA Security Incidence Response & Forensic
در صورت حمله سایبری ، واکنش سریع و م necessaryثر ضروری است. تیم متخصصان ما بلافاصله منطقه مشکل را جدا کرده و با روش های جایگزین به از سرگیری فعالیت های تجاری کمک می کنند. استادان امنیت سایبری ما در واکنش سریع به حوادث آموزش دیده اند تا بتوانند حمله را برای حداقل تأثیر بر روی شبکه های تجاری و OT شناسایی ، از بین ببرند یا مهار کنند. تیم واکنش سریع ما می تواند بلافاصله برنامه ای برای حفاظت از سیستم در برابر آسیب های بیشتر ارائه دهد.

بخش های صنعتی مورد توجه قرار گرفتند
صنعت 4.0 سیستم های کامپیوتری متصل را در صنایع و نحوه همکاری م effectivelyثر آنها برای همکاری با یکدیگر متحول کرد. رعایت این استانداردها برای عمودی های مختلف صنعتی بسیار مهم است.

ما با بخشهای اصلی صنعت زیر از جمله MSME در بخش مربوطه سروکار داریم:
آ. قدرت
ب اب
ج ساخت
د شیمیایی
ه حمل و نقل
f مراقبت های بهداشتی
g نفت و گاز و
ساعت داروسازی.

نحوه عملکرد ما
کارشناسان ما قادر به مدیریت مشتریان کوچک تا بزرگ اتوماسيون صنعتي و پروژه های ساده تا پیچیده هستند. ما به جزئیات توجه کافی می کنیم و متخصصان امنیتی با انگشتان دست قادر به ارائه خدمات امنیتی را تعیین می کنیم.

ما به صورت مرحله ای به شرح زیر عمل می کنیم:

فاز 1: شناسایی زیرساخت ها
ما شناسایی زیرساخت ها را برای جمع آوری اطلاعات در مورد فرایندهای مهم تجاری ، دارایی های سایبری ، کنترل های امنیت سایبری و وابستگی های ورودی/خروجی انجام می دهیم.

فاز دوم: ارزیابی/ارزیابی آسیب پذیری/تهدیدات/خطر
سپس ما ارزیابی/ارزیابی کنترل های امنیتی مشخص شده در مرحله فوق را انجام می دهیم. ما همچنین گزارش های قبلی تهدیدات آسیب پذیری و ارزیابی ریسک را ارزیابی می کنیم. ما معماری مورد استفاده در شبکه های OT ، استانداردهای بین المللی اعمال شده و مطابقت با کنترل های امنیتی اجرا شده برای صحت ، سازگاری و کامل بودن را ارزیابی می کنیم.

فاز 3: پیاده سازی کنترل های امنیتی
بر اساس ارزیابی شبکه های OT ، ما برنامه های امنیتی جدیدی را برای افزایش امنیت سایبری ICS شما برنامه ریزی و اجرا می کنیم.

مرحله 4: تأیید اجرای کنترل های امنیتی
پس از انجام عملیات ، تیم ما بررسی های راستی آزمایی را انجام می دهد تا از عملکرد مناسب این کنترل ها اطمینان حاصل شود. ما از تکنیک های تأیید متعدد استفاده می کنیم که به شناسایی اثربخشی کنترل های امنیتی کمک می کند. در پایان ، ما گزارش چک های تأیید را به مشتری ارائه می دهیم.

مرحله 5: اطمینان از رعایت حسابرسی
سرانجام ، ما با جدیت از ممیزی های امنیت سایبری پیروی می کنیم. ما به طور کامل شبکه های OT مشتریان را زیر نظر داریم و هر دقیقه جزئیات را به درستی مستند می کنیم. در نهایت ، گزارش حسابرسی انطباق برای سوابق بعدی به مشتری ارائه می شود.

ما که هستیم؟
Info Labs Arishti برای محافظت از تمدن صنعتی در برابر تهدیدها و خطرات امنیت سایبری کار می کند. آریشتی اقتباسی از زبان سانسکریت است که به معنی امنیت یا ایمنی است. Info Labs Arishti یک شرکت فناوری هندی است که توسط کارآفرینان جوان تاسیس شده است و دارای تخصص در زمینه امنیت سایبری ، پاسخ به حادثه و تحقیقات پزشکی قانونی دیجیتال هستند.

در جهان در حال افزایش تهدیدات سایبری ، ما به سازمان هایی که دارای شبکه OT در مقیاس بزرگ هستند کمک می کنیم تا هرگونه تهدید امنیتی برای سیستم های خود را قبل از وقوع کاهش دهند. آریشتی برای ایمن سازی IIoT (اینترنت صنعتی اشیاء)/ICS و سایر شبکه های سیستم در محیط های OT تولید ، آب ، گاز نفت ، نیرو ، مواد شیمیایی ، خودرو ، حمل و نقل ، داروسازی ، مراقبت های بهداشتی فعالیت می کند. ما به خوبی از دانش ، مهارت ها و پیشرفت های تکنولوژیکی برای ارائه راه حل های امنیت سایبری برای سازمان هایی با زیرساخت های پیچیده IIoT /ICS برخوردار هستیم.

اعضای تیم ما دارای تکنولوژی مجرب هستند

متخصصان فناوری با MTech در امنیت سایبری و واکنش حوادث از موسسه معتبر دانشگاه ملی علوم پزشکی قانونی ، گاندیناگار ، هند. ما تیمی از متخصصان دارای مجوز ICS (سیستم کنترل صنعتی) ، SCADA (کنترل نظارتی و دستیابی به داده) ، OT (فناوری عملیاتی) و امنیت سایبری داریم. استادان ما در زمینه امنیت سایبری دارای تجربه گسترده ای در زمینه پاسخگویی اتوماسيون صنعتي به وقایع هستند ، قادرند شبکه های صنعتی شما را پس از حادثه امنیت سایبری در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین درآورده و خسارات شما را به دلیل خرابی غیر منتظره به میزان قابل توجهی کاهش دهند. ما تلاش می کنیم با حل مسائل امنیت سایبری مهم ماموریت ، اعتماد را در جامعه صنعتی ایجاد کنیم.

چرا آزمایشگاه های اطلاعات Arishti را انتخاب کنید؟
Info Labs Arishti تحت قانون شرکت ها ، 2013 ثبت شده است و دفتر مرکزی آن در Gandhinagar ، Gujarat است. این شرکت کاملاً هندی در مورد ارائه راه حل های امنیتی دیجیتال مقرون به صرفه برای صنایع هند نگران است. این شرکت که توسط تکنوکرات های جوان هندی تاسیس شده است ، علاقمند است تا کشور ما را در زمینه امنیت سایبری Atma Nirbhar بسازد.

چگونه Arishti Info Labs راه حل های امنیتی دیجیتال مقرون به صرفه را برای صنایع هند ارائه می دهد.


مجموعه ای از خدمات امنیتی OT
سازمان های صنعتی به سرعت در حال حرکت هستند تا از فناوری اطلاعات (IT) در محیط های فناوری عملیاتی خود (OT) استفاده کنند تا رقابتی تر شوند. تحول دیجیتال ، سیستم های به هم پیوسته ، تجزیه و تحلیل داده ها ، SCADA ، سیستم های کنترل صنعتی (ICS) ، اینترنت صنعتی اشیاء (IIoT) و حسگرهای هوشمند در حال اضافه شدن به فرایند اتوماسيون صنعتي تولید برای بهبود بهره وری ، سودآوری و کاهش هزینه ها با پشتیبانی این فناوری های پیشرفته همراه با مزایای افزایش کارایی و به اشتراک گذاری داده ها ، خطرات امنیتی OT برای زیرساخت های آنها افزایش می یابد.

رهبران صنعت چقدر نگران امنیت و ایمنی سیستم ها و داده های خود هستند؟

نگهبان در محل ورودی هر کارخانه یا اداره بسیار مهم است. بسیاری از مشاغل اتوماسيون صنعتي به منظور ایمنی عمومی دوربین های مدار بسته را در کارخانه ها و دفاتر نصب کرده اند. ایمنی سیستم دیجیتال ما چطور؟ دستگاه هایی مانند SCADA ، PLC ، HMI ، Server ، PCS و غیره آیا نصب آنتی ویروس یا فایروال برای محافظت از کل سیستم کافی است؟ یک NO مطلق

در اکتبر 2020 ، بمبئی بدترین خاموشی دهه های اخیر را تجربه کرد. خدمات قطارهای محلی به دلیل قطع برق در ساعت 10 صبح مختل شد و برق فقط برای خدمات ضروری مانند قطارها و بیمارستان ها در حدود ساعت 2 بعد از ظهر برقرار شد.

قطع برق قطارها را متوقف کرد و بورس و بیمارستان ها را برای ساعت ها تعطیل کرد. چندین منطقه در حومه مرکزی بمبئی تقریباً 10 تا 12 ساعت با قطعی مواجه بودند.

نیتین رات ، وزیر انرژی ماهاراشترا تأیید کرد که گزارش خبری نیویورک تایمز (NYT) ادعا می کند که قطعی گسترده برق در بمبئی در سال گذشته می تواند به دلیل حمله سایبری به شبکه برق بمبئی باشد.

تهدید چنین حملات سایبری واقعی است. آیا این صنعت آمادگی مقابله با چنین حملاتی را دارد؟
اقدامات مقابله ای در برابر حملات سایبری وجود دارد

در این زمینه است که Arishti Info Labs مجموعه ای از خدمات امنیتی OT را ارائه می دهد تا به ایجاد یک محافظ امنیتی اتوماسیون برای شرکت کمک کند.

چرا یک سیستم امنیتی اتوماسیون مورد نیاز است؟ آیا حتی برای MSME ها لازم است؟


خدمات برای بخشهای مختلف صنعت
امروزه در محیط صنعتی ، تقریباً همه سازمانها از نوعی سیستم کنترل صنعتی (ICS) استفاده می کنند. ICS یک اصطلاح کلی است که شامل چندین نوع سیستم کنترل و ابزارهای مرتبط برای کنترل فرآیند صنعتی است. سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارند که از طریق نظارت مستقیم و/یا کنترل تجهیزات صنعتی ، دارایی ها ، فرایندها و رویدادها ، تغییرات را تشخیص داده یا ایجاد می کنند.

انواع مختلفی از سیستم های کنترل صنعتی وجود دارد:
1. کنترل کننده های منطقی قابل برنامه ریزی (PLC)
2. سیستم های کنترل توزیع شده (DCS).
3. دستگاههای الکترونیکی هوشمند.
4. کنترل نظارتی و کسب اطلاعات (SCADA).
5. کنترل کننده های اتوماسیون قابل برنامه ریزی.
6. رابط انسان و ماشین (HMI).
7. سیستم های اتوماسیون صنعتی و کنترل (IACS)
8. واحدهای ترمینال از راه دور (RTU) ، و
9. سیستمهای کنترل عددی رایانه ای (CNC) ، شامل ابزارهای کامپیوتری.

یکی از خطرناک ترین تصورات غلط شرکت ها این است که "سیستم های OT ما هنوز به طور ایمن در معرض هوا قرار دارند زیرا خط تولید ما به اینترنت متصل نیست". بسیار بعید است که هیچ سیستم کنترل تولید واقعاً ایزوله شده باشد. فقط یک کاربر که می تواند در هنگام ورود به اینترنت به سیستم تولید دسترسی داشته باشد یا با یک نوت بوک یا رایانه لوحی به سیستم متصل شود ، آسیب پذیری های امنیتی ایجاد می کند. این آسیب پذیری ها ممکن است منجر به از دست دادن تولید یا داده های مهم ، از بین رفتن اسرار تجاری ، پول یا اعتبار سازمان شود.

امنیت سایبری برای ICS
علیرغم تهدیدهای حمله سایبری به سیستم های صنعتی کنترل شده توسط رایانه ، کاربران صنعتی این سیستم ها در اتخاذ فناوری های امنیتی رایج تردید دارند. دلیل آن ممکن است عدم آگاهی از عوامل خطر مرتبط یا عدم آگاهی از فناوری مناسب باشد. در سال های اخیر ، بدافزارهای پیچیده ای که به طور خاص نقاط ضعف ICS را مورد هدف قرار می دهند ، رو به افزایش است ، که تهدیدی جدی برای امنیت کارخانه و تجارت شما محسوب می شود. به ویژه در کشور ما ، به دلیل کمبود منابع و اقدامات کنترل امنیتی مناسب ، سیستم ها و اطلاعات کنترل صنعتی به یک هدف آسان برای هکرها تبدیل شده است.

در آریشتی ما به شرکت ها کمک می کنیم تا تهدیدها اتوماسيون صنعتي را شناسایی کرده و رویکردهای امنیت سایبری را برای محافظت در برابر چنین حملاتی پیاده سازی کنیم.

ما برای حفاظت از سیستم های شما به روش های زیر پشتیبانی و خدمات ارائه می دهیم:

1. ارزیابی امنیت
ما با ارزیابی امنیت برای ارزیابی وضعیت فعلی در برابر بهترین شیوه های امنیتی شروع می کنیم. ما تجزیه و تحلیل ریسک گسترده ای از سیستم های ICS به همراه زیرساخت های وضعیت ایمنی انجام می دهیم. در پایان ، ما یافته های خود را با توصیه هایی برای افزایش سطح امنیت ارائه می دهیم.

2. ارزیابی آسیب پذیری و آزمایش نفوذ ICS/SCADA
تیم ما از e

xperts در مدیریت شبکه های OT پیچیده و در مقیاس بزرگ در هر محیط ICS به خوبی مسلط است. ما برای ارزیابی وضعیت امنیتی ICS مراحل 3 مرحله ای را دنبال می کنیم:
1. ایمن سازی زیرساخت های اتوماسیون صنعتی از شبکه.
2. زیرساخت های شرکت خود را آزمایش کنید
3. ارزیابی دستگاه های کنترل صنعتی منتخب برای تشخیص آسیب پذیری زیرساخت های صنعتی.

آزمایش نفوذ ما شبیه سازی تاکتیک های مورد استفاده مهاجم برای به خطر انداختن سیستم ICS است که با استانداردهای صنعت مطابقت دارد.

3. خدمات حسابرسی ICS/SCADA
ممیزی های منظم امنیتی شبکه های ICS ، SCADA و OT شما نقش اساسی در دفاع از سیستم های شما در برابر حملات سایبری ایفا می کند. ممیزی امنیتی ما بر اساس استانداردهای صنعت پذیرفته شده بین المللی انجام می شود.

تیم ما اثربخشی حفاظت از آنتی ویروس ، نرم افزار شخص ثالث در صورت وجود ، قوانین فایروال و بسیاری از مناطق دیگر شبکه های OT شما را تجزیه و تحلیل می کند.

4. ICS/SCADA مشاوره امنیتی و ارزیابی ریسک
این به منظور نشان دادن هر گونه نقص احتمالی در شبکه های OT در مقیاس بزرگ است. تیم ما تهدیدهایی را شناسایی می کند که می تواند بر عملیات حیاتی تأثیر منفی بگذارد و به شبکه های OT شما آسیب برساند. ما ریسک را مستند می کنیم و یک برنامه اقدام مناسب تدوین می کنیم. برنامه اقدام شامل راه حل های مقرون به صرفه برای کمک به کاهش تهدیدات و خطرات سایبری است.

5. ICS/SCADA Security Incidence Response & Forensic
در صورت حمله سایبری ، واکنش سریع و م necessaryثر ضروری است. تیم متخصصان ما بلافاصله منطقه مشکل را جدا کرده و با روش های جایگزین به از سرگیری فعالیت های تجاری کمک می کنند. استادان امنیت سایبری ما در واکنش سریع به حوادث آموزش دیده اند تا بتوانند حمله را برای حداقل تأثیر بر روی شبکه های تجاری و OT شناسایی ، از بین ببرند یا مهار کنند. تیم واکنش سریع ما می تواند بلافاصله برنامه ای برای حفاظت از سیستم در برابر آسیب های بیشتر ارائه دهد.

بخش های صنعتی مورد توجه قرار گرفتند
صنعت 4.0 سیستم های کامپیوتری متصل را در صنایع و نحوه همکاری م effectivelyثر آنها برای همکاری با یکدیگر متحول کرد. رعایت این استانداردها برای عمودی های مختلف صنعتی بسیار مهم است.

ما با بخشهای اصلی صنعت زیر از جمله MSME در بخش مربوطه سروکار داریم:
آ. قدرت
ب اب
ج ساخت
د شیمیایی
ه حمل و نقل
f مراقبت های بهداشتی
g نفت و گاز و
ساعت داروسازی.

نحوه عملکرد ما
کارشناسان ما قادر به مدیریت مشتریان کوچک تا بزرگ اتوماسيون صنعتي و پروژه های ساده تا پیچیده هستند. ما به جزئیات توجه کافی می کنیم و متخصصان امنیتی با انگشتان دست قادر به ارائه خدمات امنیتی را تعیین می کنیم.

ما به صورت مرحله ای به شرح زیر عمل می کنیم:

فاز 1: شناسایی زیرساخت ها
ما شناسایی زیرساخت ها را برای جمع آوری اطلاعات در مورد فرایندهای مهم تجاری ، دارایی های سایبری ، کنترل های امنیت سایبری و وابستگی های ورودی/خروجی انجام می دهیم.

فاز دوم: ارزیابی/ارزیابی آسیب پذیری/تهدیدات/خطر
سپس ما ارزیابی/ارزیابی کنترل های امنیتی مشخص شده در مرحله فوق را انجام می دهیم. ما همچنین گزارش های قبلی تهدیدات آسیب پذیری و ارزیابی ریسک را ارزیابی می کنیم. ما معماری مورد استفاده در شبکه های OT ، استانداردهای بین المللی اعمال شده و مطابقت با کنترل های امنیتی اجرا شده برای صحت ، سازگاری و کامل بودن را ارزیابی می کنیم.

فاز 3: پیاده سازی کنترل های امنیتی
بر اساس ارزیابی شبکه های OT ، ما برنامه های امنیتی جدیدی را برای افزایش امنیت سایبری ICS شما برنامه ریزی و اجرا می کنیم.

مرحله 4: تأیید اجرای کنترل های امنیتی
پس از انجام عملیات ، تیم ما بررسی های راستی آزمایی را انجام می دهد تا از عملکرد مناسب این کنترل ها اطمینان حاصل شود. ما از تکنیک های تأیید متعدد استفاده می کنیم که به شناسایی اثربخشی کنترل های امنیتی کمک می کند. در پایان ، ما گزارش چک های تأیید را به مشتری ارائه می دهیم.

مرحله 5: اطمینان از رعایت حسابرسی
سرانجام ، ما با جدیت از ممیزی های امنیت سایبری پیروی می کنیم. ما به طور کامل شبکه های OT مشتریان را زیر نظر داریم و هر دقیقه جزئیات را به درستی مستند می کنیم. در نهایت ، گزارش حسابرسی انطباق برای سوابق بعدی به مشتری ارائه می شود.

ما که هستیم؟
Info Labs Arishti برای محافظت از تمدن صنعتی در برابر تهدیدها و خطرات امنیت سایبری کار می کند. آریشتی اقتباسی از زبان سانسکریت است که به معنی امنیت یا ایمنی است. Info Labs Arishti یک شرکت فناوری هندی است که توسط کارآفرینان جوان تاسیس شده است و دارای تخصص در زمینه امنیت سایبری ، پاسخ به حادثه و تحقیقات پزشکی قانونی دیجیتال هستند.

در جهان در حال افزایش تهدیدات سایبری ، ما به سازمان هایی که دارای شبکه OT در مقیاس بزرگ هستند کمک می کنیم تا هرگونه تهدید امنیتی برای سیستم های خود را قبل از وقوع کاهش دهند. آریشتی برای ایمن سازی IIoT (اینترنت صنعتی اشیاء)/ICS و سایر شبکه های سیستم در محیط های OT تولید ، آب ، گاز نفت ، نیرو ، مواد شیمیایی ، خودرو ، حمل و نقل ، داروسازی ، مراقبت های بهداشتی فعالیت می کند. ما به خوبی از دانش ، مهارت ها و پیشرفت های تکنولوژیکی برای ارائه راه حل های امنیت سایبری برای سازمان هایی با زیرساخت های پیچیده IIoT /ICS برخوردار هستیم.

اعضای تیم ما دارای تکنولوژی مجرب هستند

متخصصان فناوری با MTech در امنیت سایبری و واکنش حوادث از موسسه معتبر دانشگاه ملی علوم پزشکی قانونی ، گاندیناگار ، هند. ما تیمی از متخصصان دارای مجوز ICS (سیستم کنترل صنعتی) ، SCADA (کنترل نظارتی و دستیابی به داده) ، OT (فناوری عملیاتی) و امنیت سایبری داریم. استادان ما در زمینه امنیت سایبری دارای تجربه گسترده ای در زمینه پاسخگویی اتوماسيون صنعتي به وقایع هستند ، قادرند شبکه های صنعتی شما را پس از حادثه امنیت سایبری در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین درآورده و خسارات شما را به دلیل خرابی غیر منتظره به میزان قابل توجهی کاهش دهند. ما تلاش می کنیم با حل مسائل امنیت سایبری مهم ماموریت ، اعتماد را در جامعه صنعتی ایجاد کنیم.

چرا آزمایشگاه های اطلاعات Arishti را انتخاب کنید؟
Info Labs Arishti تحت قانون شرکت ها ، 2013 ثبت شده است و دفتر مرکزی آن در Gandhinagar ، Gujarat است. این شرکت کاملاً هندی در مورد ارائه راه حل های امنیتی دیجیتال مقرون به صرفه برای صنایع هند نگران است. این شرکت که توسط تکنوکرات های جوان هندی تاسیس شده است ، علاقمند است تا کشور ما را در زمینه امنیت سایبری Atma Nirbhar بسازد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 686
  • بازدید کلی : 4833
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه